ceren_1116 Kızlar 2 haftalık bir oğlum var doğum yaptığımın ertesi günü çok iğrenç ter kokmaya başladım.Eskiden hiç ter kokmazdım deodorant bile kullanmayan birsiydim şu an emzirdiğim için deodorant dışında ne kullanabilirim nasıl geçecek bu koku 🥲
momybaby ceren_1116 deotak diye bi roll on var. alin ve dua edin. fiyati uygn. ama icerigine bakin emziren kullanabilir mi diye
Ainza ceren_1116 ay aynen benn eskiden hic termezsim , deodortant bile kullanmazdim simdi yikayib dusdan cikiyorum yine ter hemde coook kotu ter
deniz_063 Miracinannesi52 kızım 1 yaşında hala aynı koku🤮 nası geçiyo allah aşkına ter bezlerimi söküp atıcam leşş
ceren_1116 Miracinannesi52 ay ağlicam artık havalar da sıcak duş alsam etki bile etmiyor bebek daha küçük olduğu için parfümlğ kokularada maruz bırakmak istemiyorum 😭😭
Tazeanne95 Miracinannesi52 sizin ne zaman geçmişti benim bebeğim 10. Ayına girdi hala bnde ter kokusu var ama benim doğumdan hemen sonra olmadı 3-4 ay sonra oldu kendi kendimden iğreniyorum artık
Tazeanne95 momybaby ay ben ondan aldım aürdüm o bile fayda etmedi bana 😣 terlemek çok köyü bişey ya gecen gün arkadasımla buluşmayı düşündüm sırf şu ter kokum yüzünden vazgectim gecene kadar evden çıkmıcam mecbur kalmadıkça
Defnemdenizim Cinnet gecirten igrenc bi koku kalmisti üstümde ben karbonat suruyordum biraz fayda ediyordu cok kimyasal kullanip bebegim emerken solusun istemedim kokuları. Bol bol dus aldim bu sure icinde 4,5 ayinda falan gitti o ağır koku ustumden
Miracinannesi52 Tazeanne95 ya o belli bir zaman oluyor yapacak birşey yok yani deodorant kullanıyorum bende
Aysgl_Asya ceren_1116 Ya evet çok can sıkıcı biseydi . Doğumdan sonra lohusayken oldu bende her gün duş da alsam fayda etmiyodu . 2 ay falan sürdü benim sonra geçti
mersenaa Ben bu olayı karbonatla aştım. Duştan sonra ıslak koltuk altınıza bi çimdik karbonat sürün. iyice yedirin faydasını göreceksiniz
Sumeyyebaglan Ay asla ama asla terlemeyen bi insandım. Doğumdan sonra böyle evrim geçirdim resmen. Oğlum 22 aylık aşırı terliyorum geçmedi yani bi türlü. Deotak çok öneriyolar onu almayı düşünüyorum sizede fikir olsun