Meryemlinam Kızlar hamile kalmadan önce lazere gidiyordum hamile kalınca gitmedim doğum yapalı 72 gün oldu hala gitmedim sizler benim gibi yaptıysanız ne zaman gitmeye başladınız
Norveckizi Meryemlinam doğumdan sonra kirkin çıkınca kanaman duruyor ya Dikişlerle erimisse direkt başla bence Ben öyle yapcam
Senaelif1 Meryemlinam ben şu an 5 aylık bebeğim gidiyorum ama internette bir zararı yok diye biliyorum gögğs çevreme dokundurmuyorum sonuçta süt üretimiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Bebikobilge Meryemlinam doğum şekliniz nasıldı? Bende gitmeyi düşünüyorum fakat sezaryen kesiğim hala kırmızı ve sis şeklinde 7 ay oldu. Lazer uygulamak doğru olur mu? Bilen varsa aydinlatirsa çok sevinirim
edanrr bende hamileyken dondurdum benim epilasyon merkezim doğumdan sonra 5-6 ay sonra başlayalım demişti bende 5. ayda başladım zaten hiç çıkmamıştı tüyler çok rahattım hamilelikte falan
Minel2834 Ben emzirmeyi bıraktıktan 6 ay sonra gidicem vücuttaki hormonlar anca kendine geliyormuş daha işe yarar diye duymuştum 🤔