Perihan066 bence kilo alımı iyiyse hiç dinlemeyin. Benim şansıma sarılığı geçmedi sonra dedi ki doymuyor diye. Gittik meğer enfeksiyon varmış. Doktora dedim doymadığı için mi mama vereyim mi yok sadece emzir kilo alımı iyi dedi. Ama kaynanam hiç tatmin olmadı, en ufak şeyde bile bak ben sana diyroum bu çocuk doymuyor diyip kendimi suçlama sebebim oldu. Gaz şurubu şekerli ve oğlum severek yiyor, onu görünce bile bak doymuyor nasıl bunu yiyor demişti. Bir de bebeğim daha küçükken sürekli emmek istiyordu onu bile doymuyor olarak anlıyordu. Valla çok etkilendim ama hep doktora sordum ek bir şey vereyim mi diye. O verme gerek yok dedi sadece doktoru dinledim ve çok şükür kilosu yerinde. Sana tavsiyem doktora sor ne derse öyle yap. Kaynanalar sütün yetmiyor demeyi çok sever niye bilmiyorum 🤦🏻♀️