Betl kızlar bebeğim sadece anne sütüyle besleniyo ama sütüm yaramıyor galiba kilo alimi az zaten 2800 doğmuştu ama çişini kakasını yapiyo anlamıyorum neden böyle oluyo çok üzülüyorum gayet güzel emiyor sutumde var