Biz eşimin görevi nedeniyle küçük bir ilçede yaşıyoruz. Burada havalar yeni yeni tam sıcak oldu. Klimamiz bir tane salonda bebeğim 11 aylık olacak evim de Küçük. Bütün kapıları kapatıp salondaki klimayı açıp yatak odasını mi soğutarak uyutmaliyim klima 18lik küçük değil yoksa bebeğim klimalı odada mi uyumalı daha önce hiç acmadik korkuyorum üşütür diye. Klima açıkken nasıl giydiriyorsunz klimalı odada gece gündüz ? Neye dikkat etmem lazım ? Şuan klima kapalı ev 28 derece sadece zıbın bez duruyor uyudugunda karnına ince Müslin örtüyorum. Böyle yeterli mi yoksa klima açıp napmam lazım yardımcı olur musunuz