Kızlar yaklaşık iki üç aydır her anım böyle yemek yerken aşırı derecede bulaniyo midem yaparken bile.en sevdiğim yemekleri yerken bile çok bulanip kusma isteği var niye böyle acaba geçer diye bekledim bekledikçe çoğaldı .ve zayıfladım baya hiç halim de yok .gebelik de yok