Burcu1039 kızımla oğlumun arasında 2 yaş 7 ay var bana kalsa bi 2 sene daha doğurmazdım yani kızım şu anda 3 buçuk yaşında kızım oğlum pazartesi günü 1 yaşına giricek inşaallah ama kızım bi 4-5 yaşına girene kadar ben doğurmayı düşünmüyodum eşime hazır değilim 2 çocukla uğraşmaya dediğim halde çünkü kızım yemek yemeyen bir çocuktu olsun ikisi bir büyürler ilerde sen rahat edersin 4-5 sene sonra doğurup 30 yaşını geçip tekrar başamı saracaksın bildiklerini unutmadan doğur büyürler beraber arkadaş olurlar birbirlerine dedi. He doğurduğuma pişman mıyım bazen evet çünkü en çok ben uğraştığım için en çok daralan ben oluyorum gerçekten çok stresliyim psikolejim alt üst oldu sürekli patlamaya hazır bomba gibiyim eşime karşı uzaklaştım bununda farkındayım ve bunun sebebi akşama kadar yaşadığım stresler. Ama bi bakımada iyiki doğurmuşum sizi lan bebeler diyorum özellikle beraber gülüp eğlenirken oyunlar oynarken çok mutlu oluyorum ilerde belki 3.cüyü bile doğurabilirim az buçuk gönlüm var gibi çocukları seviyorum 😁 ama Allah’a büyük söylemek istemiyorum da 3.cüyü doğursam bile oğlum büyümeden asla dogurmam çünkü daha 2 ’ün sonra 1 yaşına girecek olmasına rağmen fazlasıyla yaramaz