Sarem60 Kızım 10 gün sonra 6 aylık olucak ayaklarını yere basmıyor onun dışında hareketleri iyi eşimde küçükken öyleymiş 1 yaşına kadar basmamış bazı bebekler 40 çıkınca basıyor sizce normal mi kızlar yoksa doktora gitmem lazım mı
Zlm Sarem60 kendi başına ayakta durmakta bahsediyosaniz erken olabilir ama bana doktor 4 aylıkken koltuk altından tuttuğunda ayaklarını yere basmalı hemen yigilmamali demişti Benim kızımda basmiyodu d vitaminini arttırdı badana kadar bu kadar ver dedi
Caglarass Sarem60 6 aya 10 gün varken basmaya başladı. Öncesinde ayaklarını havaya kaldiriyodu. Biraz daha bekleyin bence 😊