Kayınpederimden kalma miras bir evimiz var (tapu dağılımı henüz yapılmadı) kiraya vermiştik genç bir çocuğa. Çocuk şehir dışına cıkmış arkadaşını koymuş yerine. Neyse kavga gürültü çıkarmadan haksız yere de olsa yeni çocuğa 6 aylık kira sözleşmesi yaptık yasal olsun herşey diye. Maalesef şartlar kötü. Annemlerim ev sahibi evden cıkarıyor biz de doğal olarak durumu bu 6 aylık sözleşmesi olan çocukla paylaştık evden çıkmasını rica ettk. Sözleşmesinin bitmesine 2 ay kaldı. Fakat cocuk sözleşme de bitse ben çıkmam ev yok kira yok vs diyor. Hatta babamla baya kavga ettiler olay cok büyüdü. Beni burdan çıkaramazsınız ben düzenimi kurdum vs diye çıkışıyor. Netten baktım çözüm bulamıyorum. Tapu direk üstümüze değil. Nasıl bir yol izleyebiliriz bilginiz var mı? Yani ben çıkmam diyince çıkmıyor mu? Annemler oturcak netice de baska birine kiraya verme durumumuz yok. Onların da evi satıldı yeni ev sahibi ihtarname cekti cok az süreleri kaldı.