Bu dönemde oynayarak göstererek taklit ederek öğreniyor bence en azından bizde öyle ben kızımı kucağıma alırım ona gösteririm taklit ederim anlatırım tekrar tekrar yaptıkça öğreniyor. Örneğin alıyorum kucağıma ağzını burnunu kulaklarını göstererek aaa ağzı varmış burada burada da biiip burun burada da iki küçük kulak. Burnun neredeymişş buradaymış gibi. Sonrada ona soruyorum.Ya da hayvanları ve seslerini de önce resmini gösteriyorum sesini taklit edip sonra hani kedi miyav nerede hangisi kedi gibi sora sora anlatıyorum. Şimdi resmini göstermeden kedi ne demiş dediğimde miyav diyor. 🙂 Uzun oldu ama fikir olsun size. İnanın ilk etapta hiç tepki vermeyen çocuk zamanla hepsini kapıyor cevap veriyor