merveozcan Oğlum deli gibi dişlerini kaşıyor parmaklarını yiyor yetmiyor tutunca bizim parmağınızıda ağzına götürüyor 😊 iki tane aldık wee nin karpuz dilimi ve halka şeklinde ama onlar büyük geliyor galiba onlarla kaşıyamıyor, memnun kaldığınız kaşıyıcı var mı
Serene merveozcan evde kaç çeşit diş kaşıyıcı var,sayısını bilmiyorum.Her gördüğümüzden medet umup aldık.Ama sonuç olarak diş kaşıyıcı dışında bulduğu her şeyle dişini kaşıyor🤷🏼♀️
Yusra34 merveozcan Müslin bezleri güzelce kaynatıyosunuz. Bir saklama kabının içine ıslak şekilde koyup kapagını kapatıp buzluga atıyosunuz. Sonra cıkarıp eline veriyosunuz soğuk soguk ısırıyor emiyor
Asilkuzey merveozcan cesit cesit dis kasiyici aldik yine fayda etmedir. Onluk muslin bez parmak ne varsa isiriyor zavallim yinede acisi dinmio. Emzigini buzkuga atiyorum yada dis kasiyiciyi buzdolabina soguk soguk disini kasio oda bi nebze :)
merveozcan Serene ayy ciddisin 🤣 bizde ne alsak diye kara kara düşünüyoruz yoksa kocamın parmakları kopacak en çok babasının parmaklarını tutup götürüyor ağzına 😁😁
Serene merveozcan Ooo sadece parmaklarımız olsa bacağımız,burnumuz,çenemiz bir numaralı kaşıma aracı😄 kaç aylık bebeğiniz?
Dali05 Biz zürafa sophia dis kasiyicisini kullaniyoruz,onu cok seviyor. Diger dis kasiyicilarini pek kabul etmemisti.