biricikbebegim
Şimdi canım 4 veya 5 ayda bebeklerin doğum kilosunun iki katına çıkması bekleniyor bir yandan da doktorlar şöyle de değerlendirebiliyor boy uzaması iyi ise de gelişimine güzel bakıyorlar
Yani 48 santim doğmuş ve 69 santim olmuş bayağı uzamış maşallah doktorun o yüzden mamaya ihtiyaç duymamıştır
Doktorunun yaptığı şey güzel aslında. Çünkü dönem dönem az kilo almalar olabiliyor benim bebeğim de 3 aylıkken sınırda kilo almıştı 4 ayda daha iyi kilo almıştı zaten 6 aya kadar güzel kilo alıp daha sonra emekleyip tutarıp yürümeleri başladığı için de azar azar kilo almıştı.