Canimbebegim yaptırmadım ama yapılırken ortamda çok bulundum. Sedasyon yöntemiyle uyutuluyo. Yani bildiğimiz damardan ilaç verilerek değil de gaz koklatarak. Damar yolu ya da entübe olmuyo. Bildiğimiz genel anesteziden farklı yani. Korkulacak bi durumu yok. Uyanırken ağlayabilir normal kabul ederiz. Ha tabi her doktor farklıdır belki de genel anesteziyle uyutacaklardır onu bilmiyorum. Ama genelde sedasyon yöntemi tercih edilir. Sonrası zaten bildiğimiz tedavisini yaparlar. Yani sadece sedasyonun sersemliği zor. Hep böyle soranlara anlatırdım. 7 aylıkken kızımda sedasyonla operasyon geçirdi. Herkese korkmayın ciddi değil vs. Dedim. Sonrasında kucağıma alınca elim ayağım boşandı bi kötü oldum ağlamasına. Yani kendi çocuğu olunca insan farklı oluyomuş. 😄 sizinki büyükmüş çok ağlar mı bilmiyorum ama benimki çok ağlamıştı. Bide sersem oluyolar ya o beni korkutmuştu biraz