Kızlar benim doğumdan sonra sezeryana bağlı bacağıma pıhtı attı , bacağımı kullanamaz hale geldim lohusalığımin ikinci haftası amilyat oldum ve bacağım hiç inmedi aylarca yuruyemedim , ve hastalık ilerleyerek damar yetmezligine donmus eskisi gibi hayatımı surduremiyorum engelli raporu çıkartalım diye konuşmuştuk eşimle. Ama aklıma şöyle birşey geldi Allah koruusn herhangi bir boşanma durumunda çocuğumun velayeti bu rapor yüzünden bana verilmemezlik gibi birşey oolmas dimi