Arkadaşlar İstanbulda yaşayan arkadaşlar için bir uygulamaya denk geldim, içerisinde bulunan her şey yüzde 50 indirimli sanırım sadece görsel olarak güzel olmayan seyler satılıyor. Meyve sebze, yeşillik almak isteyenler faydalansın.. bir göz atın isterseniz ismi : yenir 😊