Efnanduru 079aslankuzusu bio gia ile kullanın daha etkili oluyor bide sabah akşam rezene ve toz kimyonu birlikte kaynatarak içtim çok faydasını gördüm kendi çıkarmaya başladı ağlamaları bitti.
Fnen 079aslankuzusu nurse harveyden etki görmeyince sap simplexe başladım, 50. Gün civarıydı. 3 kere veriyordum kriz saatlerinden önce ilk önce yaklaşık her seferinde 10 damla verdim zamanla azalttım
Meryemm42 Merhaba güzel anne 🌸💕 doktorumuz gaz için bizede vermişti günde 4 kez 15 damla demişti sonra fayda görmedik bio gia gaz damlasını kullandık birde YouTube de anne karnındaki sesler var onu dinletirseniz bebeğiniz rahatlar
079aslankuzusu Meryemm42 bioyu bizede verdi simdi bunu kullanın geçmezse sab simplexi sonra kullanırsın dedi bioyu sabh mı kullanıyosunuz aksammı bilemedim ben geceleri sürekli ıkınıyo
Efnanduru 079aslankuzusu yaklaşık 1 tatlı kaşığı rezene 1 tatlı kaşığı kimyonu kaynatıyorum sonra süzüp içiyorum. İnternette “bebeğime gaz problemine çözüm” adında bi tarif var sadece kimyon yapıp bebeğe içirince oda fayda sağlıyormuş tabi ben o şekilde denemedim kendim içerek faydasını gördüğüm için
Meryemm42 Ben en cok biogia dan fayda gördüm 3 kez 10 ar damla veriyordum memeden önce veriyordum snra emziriyordum
Fnen 079aslankuzusu 4 aylığız hala gazlı ama kendi çıkarıyor, bende çok vermek istemiyorum ama gazdan dolayı ağladığı zaman veriyorum yine