Denooomii benim ki mecburi sezeryan oldu , suyumuz azalmıştı ve doğum sonrası oksijen verildi. Bunlardan kaynaklı oluşmuşmudur bilmiyorum 😔
Göz doktoruna gittik göz bebeği bazen bu şekilde oluşabiliyor ileri aylarda anlaşılır dedi ama içimiz hiç rahatlamadı.