Merhaba anneler 14 agustosta oglumun dogum, gunu gosterişli seyleri hic sevmem ama anı olması adına dogum, gunu yapmak istiyorum sadece aile arasında. Annem babam kardes lerim ve eşimin kardes leri ile anne babası toplmda 13 kişi oluyoruz ilk kızım da da son gun yapmaya karar vermiştim masa falan suslemiştim ama tabi oyle konsept değildi. Şimdi de oyle hazırlamak istiyorum ama susler cok pahalı uyguna alabileceğim Bi yer var mı acaba siz neler yaptınız. Dedigim gibi aile arasında kucuk Bi anı olsun, istşyorum