Nurer ben franke kullanıyorum. Aşırı memnunum. Tuşları çok rahat kullanılıyor. Annemde bosch var mesela, onun tuşları çok gıcık. Elektrik parası hakkında bişey diyemem. Benim evim büyük. Hergün temizlik yapılıyor, hergün ütü yapılıyor. Bana çok geliyor elektrik. O yüzden bir fikrim yok elektriğe ne kadar etki ettiği hakkında