SuzanNaz Kızım 6 ay 15 günlük mamadan sonra illa ki suratını tıpışlayıp gaz çıkartmak zorunda mıyız hala? Yoksa olmasa da olur mu???
SuzanNaz eylul19 Evet karnı üstüne yattığı zaman ya da bacaklarını kaldırdığı zaman çıkarıyor ağızından yani gerek yok herhalde tıpışlamaya
eylul19 SuzanNaz hayır gerek yok 5 aydan snra sanırım bnde yapmıyorum agızdan da popodanda cıkarıyo dıye bırakmıstım yapmayı .