aleynaD01 her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkarın. Siz de kendinize 2 fincan kimyonlu ve rezeneli çay demleyip için. Sütünüzden bebeğinize geçsin. Gaz damlasını düzenli aynı saatlerde kullanın. Gaz damlasıyla beraber günde bir defa biogaia probiyotik kullanabilirsiniz. Bağırsak florasını düzene sokar. Karnına saat yönünde masaj yaparsanız da bir süre rahatlar bebeğiniz. Neredeyse yediğimiz her şey gaz yapıyor. Her yediğiniz şeyden sonra küçük bir bardağa 1 çay kaşığı toz kimyon koyup azıcık suyla karıştırıp için. Ya da balla karıştırıp yiyebilirsiniz. Özellikle süt ve süt ürünlerinden çikolatalı şeylerden kırmızı renkli meyve ve sebzelerden uzak durun. Özelikle karpuz çok gaz yapıyor. 2 bebeğim var. İkisi de çok gazlıydı gerçi küçük kızım 48 günlük hala çok gazlı. Bunları yaparak rahatlatıyorum. Bazı saatler sancısı daha yoğun oluyor ama %100 çözüm yok malesef tek çare sabır. 2,5 aydan sonra hafifliyor. 3 aydan sonra genelde bitmiş oluyor