Kızlar acil yardım bebeğim 1 aylık ilk 3 hafta hiç bş sorun yoktu ama son bir haftadır kabus gibi ya uyuyor uyarladığı zamanlar da da sürekli ağlıyor ama böyle acı çeker gibi çığlık çığlığa meme emmek istiyor ememiyor geri itiyor. Gazını ya da kakasını yaptıktan sonra susup rahatlıyor ama çok sürmeden tekrar başlıyor. Sizce kolik olabilir mi