smaktroll bugün oğlum yataktan parkeye düştü yatak oldukça yüksek yüz üstüydü aldığımda nasıl ağladı nasıl anlatamam nasıl düştü baş üstü mü yüz üstü mü bilmiyorum ama girdiğimde yatakta. Biraz ileri yuzustuydu 11aylik baygın gibiydi kucağıma alınca ağladı çok aglamadi ama hemen sustu gözlemledm saatlerdir uyutmadjm hala uyanık keyfi yerinde biseyi yok doktora da goturmedim ama içim iximi yiyor araç yok bugün odası geldi beşiği artık düşmez bizim yatagimzdan bebekler unutuyor ama anneler aslaaaaaaa kendimi yedim bitirdim lanet yatağı yakacaktim artık😭kafam ağrıyor saatlerdir ben anneligimi sorguleamayan içimin yangınından ölecem😭😭 bebeğim bişey yok keyifli kusma gözde kayma bisey olmadı ama işte mahvoldm ben