Esra4949 Arkadaşlar merhaba 3 ay 20 günlük oğlum var be hala elleriyle oynamıyor ortada birleştirmiyor sizce normal midir?
nazlimom_ Esra4949 bizim 4. Ay bitti daha ellerini yeni keşfediyorlar yeni yeni tutup bırakıyor benimde
Deletedmom_123 Normal canım benimki 4. Ayına girecek yeni yeni yapmaya başladı hiç canını sıkma mesela benimki hala oyuncak kavramıyor ama dönüyor her çocuk farklı
Esra4949 Deletedmom_123 bizimde öyle hala oyuncak kavrayamıyor eline zorla tutturuyorum hemen bırakıyor çok korkuyorum gelişim geriliği olmasından
nazlimom_ Esra4949 telaşlancak bişey yokki daha kücükler yeni yeni ellerini keşfediyorlar sonra tutmaya baslicaklar