Evim 4 1 ve 3 tane büyük balkonum var kızım 1 yaşında evimin ısını gerçekten yetiştiremiyorum toz al süpür yoruluyorum zaten silme balkon yıkama tuvalet banyo derken o gün ayaktarim artık agriyor zonkluyor gerçekten . 1 kat ama 3.Cu kat yüksekliğinde yinede is geliyor arabaların pislikleri her gün yapsam yapılır yanı 2 3 güne bir anca yapıyorum . Siz nasıl yapıyorsunuz bana bi fikir verin
Büyük ev iyi güzelde temizliği çok zor.
Allah yinede bundan geri koymasin çok şükür.