Merhaba anneler 💕
Ağustos’un 20sinde oğlum 1 yaşına girecek. Ağustos sıcağında hem milleti eve tıkmamamak hemde hastalık bulaşma riskini aza indirmek için piknik tarzı birşey yapmak istiyorum. Çok kalabalık olmayacak. Küçükçekmece civarında zor ama kalabalık olmayan böyle bir yer bilen var mı.