Gokce122 Kızlar adetim 1 gün gecikti yaptım negatif cıktı güvenilirmi bu test . Erkenmi yapmışım dayanamadımda biraz. 13 aylık bir kızım var şuan hazır değilimde o yüzden korktum
eylul19 Gokce122 ben kızımı o sekılde ogrendım Benımde 1 gun gecıkmıstı erken gbelık testı yaptım cıkmıstı
Kuzeymomss Gokce122 reglime 3 gün varken kaset testte pozitif erken gebelik testinde negatif görmüştüm. Kan vermeye gittiğimde hamile olduğumu öğrenmiştim
2minnosannesi0 Kızımda erken gebelik testiyle öğrenmiştim simdi yaptim negatif cikti bekliyorm bakalim