zuh Merhabalar , 15 aylık bir oğlum var ve 3 yıldır evliyiz , kazayla hamile kalma olayını halen anlamış dglm nsl oldu da kaldınız
Prensesannesi38 zuh korunurken olan bişi yani çoğuda geri çekilmeyi kullanıyor öyle hamile kalıyor ..
AntiSosyallKelebek zuh Hapını unutursun kalırsın kondom patlar kalırsın geri çekilemez kalırsın amuda kalkar yine kalırsın yeterki ol desin yaradan 😂
Hakcjrks zuh benim arkadaşım hapla kourunuyordu bi gün unutmuş ve diğer ay hamile kaldı kazayla Böyle herhalde 😂😂
Twinsmomy zuh hapla korunuyordum regl bittikten sonra hemen baslamadm 2 3 gün unuttum. Sonrasında kullandim o ay dikkat de etmemize rağmen hamile kaldım 🤷🏻♀️🤗 ikizlerim var şuan 21 aylıklar bende 36 haftalık hamileyim 😂
Eski9 Hakcjrks ay Allah korusun asla düzenli hap kullanabilen bir insan değilim zaten hiç risk almaya değmez 😁🙈
Deletedmom_22 AntiSosyallKelebek hamile kalmak😂 Eskiden hamile kalmak için her yolu denerdim yine kalamamıştım Şimdi ise tam tersi hamile kalmamak için her yolu deniyorum😂😂😂
Deletedmom_64 Deletedmom_22 niye kalmamak için her yolu deniyorsun zaten bir oğlun var diye biliyorum ikinciyi düşünmüyor musun
Deletedmom_109 Kazayla hamilelik gündem mi oldu etketi görünce şimdi 👀 ya da hepimizin gündeminde kazayla hamilelik var evet bu olabilir 😁
AntiSosyallKelebek Deletedmom_64 3 ay kadarcık kaldı Allah’ın izniyle hala hazır değilim😁 sen nasılsın canım
Twinsmomy Deletedmom_64 kesinlikle 😂 ama korkunun ecele faydası olmiyo gelince🤷🏻♀️ ben bu doğumda tüpleri baglaticam çünkü artk bi surpriz daha kaldiramam 🤭
Pericikk zuh prezervatifle korunurken patladığını farkettik üstüne hemen ertesi gün hapı içtim yinede korumadı zincirleme kazayla hamile kalmış oldum🤷♀️
agacal ben spiral taktırdım ama her ilişki sonrası bir tane kontrol hapı içiyorum içim rahat etsin diye. aslında hem hamile kalmak istiyorum hem de istemiyorum. tekrar o yenidoğan zorluğunu nasıl yaşarım çocuğum 1,5 yaşındayken bilemiyorum 🥹
Duyulurum agacal her ilişki sonrası bir tane kontrol hapı derken? Ertesi gün hapı mi, doğum kontrol hapimi? Egh öyle her zaman alınmıyor, doğum kontrol hapı ise asla öyle alınmıyor ben mi yanlış biliyorum :)
Zeynepnisanaz Bu ay o korkuyu yaşayan ben🤦🏻♀️ Kızım 7 aylık bu zamana kadar geri çekilme yöntemiyle korunduk ama bu ay adetim bitti ve ilk ilişkide eşimin kaçırdığını fark ettik inşallah hamile kalmam 🙄