Komik gelmiyor itici geliyorsa postuma yorum yapma kardeşim ben beğenmediğim bir posta girip yorum yapmıyorum neden durup dururken muhalefet olayım ? Kavga gürültüyü burada aramak çok yanlış. Beğenmeyen yoruml yapmasın sonuçta Burası özgür bir platform.