Merhaba anneler. Bebeğim 2,5 aylık ve aşırı gazlı. Gazı olmasa bile sürekli huysuz. Bu normal mi? Hep ağlıyor sesi kulağımda sürekli. Bütün bebekler mi böyle ? Sürekli kıcak istiyor. Şimdiden 6,5 kilo belim kollarım ağrıyor. Lütfen geçecek diyin. Düzeliyor mu ?