İkinci bebeğim. İlk oğlum 4 aylıkken bu şekil ağlamıştı sütüm azdı ama sürekli yine de emzirirdim. Hiç sağmamıştım. 150 CC içiyordu. Ben yetemediö malesef. Tadına da bakmadım ki hiç belli o da böyle olmuştur ya. Çok üzüldüm. Şuan 2 aylık oğlum o da aynı şekil emiyor ama tecrübe edindim. Sağım yapa yapa emzire emzire ve elimden geldiği kadar yiyerek hiç sütü 60 CC yaptım çok şükür 2 gündür besliyorum mamayı bırakırız derken annemin yine annemin yaptığı bir durum sonrası sütüm aniden şişti bezeler dışardan görünecek duruma geldi. Ve birden komple kesildi. Tabiri caizse ölü balık gibi sarktığı ve boşluğuyla kaldı. Üzüntünün sütün etkilediğini de bu şekil anlamış oldum. Emzirdim boş diye ağladı hemşiremiz. Daha 2 aylık sütün artar sütüm gelicek bebeğimi doyurucam diyerek kendi kendine söylen dedi. İnanır mısınızu gerçekten sıfır kesilen süt ben inandığım dakika gelmeye başladı. Bu defa da o harika şey oldu. Oğlum emiyor çığlık atıyor emiyor midesini bulandırıp kusuyor. 1 hafta denedim en son dayanamayıp tadına baktım. Hayatımda ilk kez görmeyi bırak duyuyorum. Yemin ediyorum sütüm kaynar ve inanılmaz ekşi. Ben bile kusuyordum az kalsın. Süt nasıl ekşir ya nasıl böyle olabilir. Kapatın kendinizi fanusa kimse sizi üzmesin kimseden etkilenmeyin yazık ki en ufak bir oflamaya gidiyormuş. Hadi mucize oldu geldi bu defa bozuldu. Uzun uzuuunn yazdım. Amaaannn kim okuyacak dediğinizi duyar gibiyim. Çok üzgünüm. Napiyiiimmmmm. Düşünsenize anneniz size hayatı zehir zıkkım ediyor. Evleniyorsunuz geçmiyor. NATO mermer NATO kafa. Neyse sağdım şimdi yine ama bu sütün tadı düzelir mi. Nasıl yapıcam.