AsyaBebek_ Çok kez gözetmenlik yaptım , hiç dikkat etmedim bandın varlığına . Ama daha alçı gibi , büyük bandaj gibi olursa raporla kanıtlanması ve yazı gönderilmesi lazım. Siz bantla gidersiniz. Eğer çıkarmanızı isterlerse çıkarırsınız. Geçmiş olsun