Kırk yılda bir plan yapıp aqua parka veya denize gidecektik plan yapıldı hersey ayarlandı ama sabah bi kalktım adet olmuşum.. yarin için hiçbir çözümü yokmudur ben şimdi serin sulara kendimi atamayacak miyim😪😪 denize uzak yaşıyoruz bir yıldır gitmemiştim her zaman vakit de olmuyor önerisi olan var mı