Kızlar bn öğrt bebeğim şuan 13 aylık Şubat gibi işime geri dönmek istiyorum kendimi öyle daha enerjik hissediceğime inanıyorum , oğluma kayıva. bakarım dedi temiz güzel bakıyor , eşim memur Doğu görevindeyiz kayınpe. Mız mız biraz kv bizde uzun süre bırakabilir mi onu da bilmiyorum ama sorum şu oğlum kışa 20 aylık oluyor işe başlayan anneler ya da tecrübeli anneler küçük mü işe başlamam için bilemedim fikrinizi almak isterim teşekkürler