Merhaba anneler. Kızım 9 aylık. zeytinyağı ve tereyağıyla yaptığım hiçbir yemeği yemiyor. Kendi yemeklerimizi ayçiçek yağıyla yapıyorum ona da Ayçiçek yağıyla yaptığım tüm yemekleri seve seve yiyor bu zamana kadar hep zorla yedirdim zeytinyağını yemeklerde vs. Birkaç gündür ayçiçek yağıyla yapıyorum yemeklerini sağlığına zararlı mıdır bir sıkıntı olur mu acaba😌