Kızlar 2 yaşında kızım 5 aylık oğlum var yalnızım bulunduğum şehirde.kızımı kreşe vermeyi düşünüyorum oğlum çok hareketlendi kuzumla ilgilenemiyorum çok fazla ee yemek yap temizlik haliyle çok yoruluyorum eşimde üzülüyor şimdi kızımı kreşe vericem 5 bin TL ye en azından kaliteli zaman geçirir diyorum ama bi taraftan tüm gün benden ayrı kalcak eşim de diyor ki bakıcı bulalım haftada 4-5 gün gelsin temizlik yemek işlerini yapar o parayı ona verirsin en azından sen çocuklarla ilgilenirsin diyor siz olsanız ne yapardınız kafam karıştı