Bubirbusroke 1 aylıkken başlamıştı sıkıntıları. 50 günlük kakada kan görünce başladık diyete. Gastroenteroloji ve alerjiye gidiyorum. Yapılan testlerde birşey çıkmadı. Şu an 3,5 aylık. Süt, kırmızı ve beyaz et, yumurta hepsini kestik sırayla. Kan devam ediyor. Yumurtadan sonra döküntü bitri gibi. 4 gündür susamı da kestim. Artık kan görmek istemiyorum. Çıldıracağım gerçekten. Bulamamak can sıkıyor. Hafifledi şikayetler ama bitmedi. Hala dokunan birşeyler var