Kızlar 3 ay 1 günlüğüz ama ikilemde kaldigim bisey var simdi benim kucuk hanim 9 bucuk gibi gece uykusuna geciyo aslinda ama ben 11 de uyandiriyorum karnini doyuruyorum altini degistiriyorum ki gece degistirmeyim ama yapmak istemiyorum gece uykularina alissin diye pişik olurmu yani 2 saat fazla durucak bez gece degsitirmiyorum altini uykusu aciliyo diye ne zaman uyanirsa karnini doyurup yatiriyimmi