Linaensar Hanımlar merhaba 🌼 Bebeğime bugüne kadar hep bebelac kullandım Sma yı çok öneren var bebelaca göre daha mı iyi sizce ? Birazda bebeğim kilo alsın istiyorum , Artıları eksileri neler siz hangi mamadan memnun kaldınız ?☺️
Kprn_1 Linaensar ilk ay sma kullandık 1,5 kilo aldı 2-3 aylarda similac kullandık 600 700 gr aldı bu ay sma ya geri geçtik 1300 gr almış.. benm bebeğime çok yaradı ve tadını çok seviyor
Latiko Linaensar eğer kilo alsın istiyorsanız sma kilo aldırıyor. Bebelacı hiç denemedim. Smadan gayet memnunduk biz.
ebozbey Linaensar ama kullanıyordum Bebelac Gold a geçtim günde 3 defa yiyor maliyet biraz fazla olunca geçmek zorunda kaldik
cahillesohbetikestim Linaensar sma optipro bizde gaz ve kabızlık yaptı o yüzden comfort a geçmiştik artık onu da bulamadığımız için bebelac gold kullanıyoruz çok memnunum ne gaz ne kabızlık problemi yaşadık