36 günlük kızımda 15. Günden beri gaz problemimiz var .. kakasını yapana kadar sürekli ıkınma halindeydi biogaia kullanıyorduk iki gündür nurse harveys e başladık ve bebeğim sürekli ıkınma haline geçti kakasını yapsa bile ıkınıyor gaz çıkaramayınca da ağlamalara başladı önceden bu kadar değildi acaba damladan mı böyle oldu 😔 Siz ilk kullandığnızda nasıl etki etmişti