@Seda0405 benim bebeğimde dört aylık sadece mama ile besleniyor. 15 gün önce kontrole götürdüğümde 4.aya girdiğinde ek gıdaya başlayabiliriz beni ara ne yedirmen gerektiğini anlatacağım dedi. Okuduğum makalelerde önce sebze ile başlayın meyve ile başlandığında sebzeyi reddedebiliyormuş bebişler. Doktora danışacağım ama bana mantıklı gelen başlangıç olarak yoğurt,haşlanmış patates, havuç gibi geldi siz ne düşünüyorsunuz?