Günde bir defa yapanları vs okudum az önce de acaba bizimkinde mi sıkıntı var, bilemedim.
30 günlük şu an ve doğduğundan beri hemen her bezi kakalı oluyor. Günde 5-6-7 diyebilirim yani kaka yapma sayısı.
Bir sıkıntı mı var acaba? Kakası altın sarısı ve taneli. Doktor da gördü kakasını, normal dedi ama ben sayısını söylememiştim.