Arkadaşlar merhaba ben 4 seans buz lazere gittim, 4 seansım daha var ama faydasını görmek icin erken mi bilemiyorum sanki etki etmiyor. Koltuk altı biraz rahatladı tüyler inceldi gibi gel gelelim bacaktaki çilek görünümünden, bikini bölgesinden hala kurtulamadım (az da olsa) yani değişimde gözlemleyemedim. Polikistik over var bende onunda etkisi yüksek muhtemel ama kontrollere gidiyorum ömürlük bir şey zaten doğum kontrol kullanıyorum. Dökülme oluyor evet yine eskisi gibi çıkıyor sonra. Sorup duruyorum benim etrafımda genelde iyi sonuc alanlar var sanırım. 4 seans erken de olabilir. Sizlerden de bilgi almak istedim🌸