Senemkscu her bebeğin metabolizması farklıdır. mama mı alıyor anne sütü mü alıyor bütün etkenler önemli . Benim o dönemlerde bebeğim her emzirmem de altına yapıyordu. Mama takviyesine başladım geceleri sadece bir ölçek biraz daha düzene girdi günde 6 ya falan düştü