4 gün önce Tuvalet eğitimine başladık ilk gün tuvalete gitti sabah kuru kalktı sabah kalkınca tuvalete gitti sonra kreşe gitti kreşte öğretmeni sık sık tuvalete götüreceğini söyledi ama aynı zamanda bezi de bağlayalım burda altına kaçırıyorlar dedi neyse sonra ben Bi daha çocugu tuvalete götüremedim gitmek istemiyor koltuğun arkasına altına yapıyor hep napmalıyım acaba ertelemeli miyim