Edaa28 benim cocugum 1.5 yasinda kendi yasitlariyla top oynuyor ya da arabacilik simitcilik vs bahcede araba suruyorlar cekmelilerden. Ya da akulu arabaya biri biniyor digeri onu ittirir gibi yapiyor birbirinden ogrendigi sozcukleri digeri ogreniyor, yani etkilesim halindeler. Ama tamamen yetistirilme tarziyla alakali. Ben yazliga geldim 2 aydir cocuk cimende bahcede parkta surekli yoksa istanbulda evdeyken bu kadar aktif degildi. ne kadar cok disari cikartirsaniz o kadar cok sosyallesiyorlar ve bunun icin 2 ay yeterli. Otizm icin goz temasi ve komut alip verme ilk sirada. Cocuklarla oynamamasi yeterince sosyallesememesinden kaynaklaniyor. Eger bu imkanlariniz yoksa oyun gruplari ve ebeveyn kontrollu kresler var yarim gun cok iyi gelecektir.