Merhaba anneler 8 aylık ikizlerim var. Biz park yatak almıstık ama asla onda uyumuyorlar. Sallanaabilir ana kucağında uyuyorlar rahat bi şekilde park yatakda en fazla 1 saat gece falan asla uyumuyorlar bende haliyle ana kucagında yatırıyorum. Ama en kötü 1-2 ay daha yatabilirler bunda sonrasında napıcam napabilirim acaba düsünmekten gına geldi😓