arya-1604 Bebeğim 3 aylık covid oldu hastanede yatıyor ve çok süzüldü kilo verdi toparlayan veya bu durumu yaşayan vae mı mama takviyesine başlıcam
Alygkc arya-1604 biz de covidiz evdeyiz on beş aylık of cok zor sizinki küçük daha bilmiyorum üstte kalsın
Kuzeymomss arya-1604 benimde bebeğim 2 buçuk aylıkken olmuştu. 2 gün hasanede yatmıştık. Karantinamız salı günü bitti maalesef hala öksürük, hırıltı, burun tıkanıklığı devam ediyor. Pazartesi kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır
arya-1604 Kuzeymomss bizde ateş çok yükseldi nöbet geçirdi ikinci günü şimdi ateş yok ama mr çekilcez uyku ilacı veriyorlar ama mrda uyandığı için sonuca ulaşamıyoruz. Enfeksiyon hastalıkları yatışa gerek ypk diyor nöroloji doktoru mra kadar yatış diyor çok geçmiş olsun size de