aleynaD01 Sezaryen sonrası kanaması 40 günden az süren oldu mu acaba yarın 20 gün olacak sezaryen olalı şuan bitti gibi tekrar başlar mı acaba
Haticekaya1808 aleynaD01 40 ım çıkana kadar kanamam yoğun olmasada leke şeklinde devam etti. 2 ay oldu sezeryan olalı ve tekrar kanamam olmadı.
aleynaD01 Egeanul çıkar çıkmaz mı oldun regl olduğunu nasıl anlıyorsun eskisi gibi düzenli şekilde mi devam ediyor daha sonra
Egeanul aleynaD01 lohusa kanamam tegl kanaması gibi değildi anlıyorsun zaten her türlü. Daha sonra her ay düzenli oldum