Kızlar ek gıdaya çarşamba günü başladık sadece tadım yani ilk yoğurt verdim küçük kaşık ertesi günler biraz arttırdım bugün cumartesi dışkısında kan vardı iki kere inek sütü alerjisi mi var acaba ya daha ilk denettiğim şeyden sonra böyle oldu birde dün şeftali vermiştim az ondan mı oldu bilemedim sizce ne yapayım kontrolü bekleyeyim mi direkt gidelim mi doktora yazacağım watsaptan